Kako će izgledati budućnost igranja Epic je demonstrirao prošle godine impresivnim gameplay demom napravljenim u Unreal Engineu 5. Najpopularniji grafički pokretač na svijetu ove godine trebao bi dobiti moćnu nadogradnju koja će više nego ikad dosad omogućiti lakši, brži i kvalitetniji razvoj igara.
Međutim, Epic tu ne staje. Danas je demonstriran MetaHuman, novi alat koji će developerima omogućiti bržu, jednostavniju, ali i detaljniju izradu likova u igrama.
Kako kažu iz Epica, radi se o jednom od najmukotrpnijih poslova u razvoju igara. Stvoriti uvjerljivo ljudsko lice nije jednostavan zadatak, a Epic tvrdi da će novi alat skratiti posao stvaranja likova s nekoliko dana i tjedana na tek nekoliko sati. Pogledajte koliko impresivno ovo izgleda.
Najbolje od svega, a mi igrači nakon odgledanog videa to možda nećemo znati dovoljno cijeniti, je to da će dizajnirana faca odmah biti spremna za animaciju unutar grafičkog pokretača. Facijalne animacije developeri mogu animirati najobičnijim korištenjem aplikacije za iPhone.
Ako ste developer amater koji se voli zabavljati u Unreal Engineu, ili pak nešto više od toga, možete se registrirati za isprobavanje alata ovdje. U early accessu MetaHuman stiže u narednih nekoliko mjeseci, a do kraja godine svima bi trebao biti dostupan i Unreal Engine 5.