Vijesti

Metal Gear Solid Master kolekcija ima veliki problem s pauziranjem igre

Jedna od novosti u Metal Gear Solid remasterima Master kolekcije je mogućnost pauziranja igara u cutscenama, što nije bilo omogućeno u originalnim igrama i dosadašnjim izdanjima. Međutim, čini se kako ta mogućnost i ne radi baš najbolje.

Naime, uoči izlaska idući tjedan kolekcije su se već dohvatili neki igrači, a u prvim prelascima na internetu se jasno vidi veliki delay kod pauziranja igre, gdje često prođe i 10 do 15 sekunda od pritiskanja pauze pa do konačnog učitavanja prigodnog menija. Napomenimo, ovo se događa uoči sutrašnjeg izlaska Marvel’s Spider-Mana 2, koji učita čitavi New York u manje od tri sekunde.

Inače pristojan port/remaster

Vrijedi napomenuti kako se igra zapravo trenutno pauzira, samo kaska učitavanje menija. Što, eto, nije najgora moguća solucija i sramotno je za Konami, međutim, moglo je i gore. S tim na umu, izdanje još nije izašlo te je nekakva day one zakrpa do izlaska sasvim realna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Informacija dolazi sa streama jednog talijanskog igrača koji se dokopao diska za PS5, a prikaz možete popratiti ovdje. Zasad je objavljen samo gameplay iz prvog MGS-a koji se izvan pauziranja cutscena izvodi pristojno.

Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 izlazi za PC. PS4/PS5, XSX/S i Switch u utorak 24. 10.

Igra

Povezano