Vijesti

Microsoft i Activision priznali da Game Pass “ozbiljno kanibalizira” prodaju igara

I dok je bespredmetno uopće pričati o benefitima koje Xbox Game Pass trenutno pruža igračima, događa se ono što je Microsoft cijelo vrijeme tvrdio da neće. Game Pass je utjecao na općenitu prodaju igara na Xbox konzolama.

Otkrio je to Microsoft Upravi za tržišno natjecanje u Ujedinjenom Kraljevstvu (CMA) povodom iznošenja podataka potrebnih za odlučivanje o akviziciji Activision Blizzarda. “Microsoft je naveo internu analizu koja prikazuje (skriveni postotak) pad prodaje regularne prodaje igara u dvanaest mjeseci nakon njihovog dodavanja na Game Pass”, CMA navodi u privremenom izvješću.

To je ujedno i razlog zašto Activision, trenutno, dok je neovisna kompanija, ne želi svoje igre na pretplatničkim uslugama, priznaju Microsoft i Activision. “Uvrštavanje na pretplatu kanibaliziralo bi klasičnu prodaju koja je ključan izvor prihoda za Activision”, navodi se. “Activisionov stav je da pretplatničke usluge, bez bzira na platformu, ozbiljno kanibaliziraju klasičnu prodaju, osobito u slučaju novijih izdanja”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada je započeo gurati Game Pass, šef Xboxa Phil Spencer tvrdio je da će objava igara na Game Passu u konačnici dovoditi do veće prodaje. “Ako stavite igru na Game Pass, odmah imate veći broj igrača, što zapravo dovodi do još veće prodaje”, tada je argumentirao.

Microsoft kupuje studije čije igre pretvara u ekskluzive

Također, CMA u izvješću zamjera čelnicima Microsofta ono za što njegovi čelnici konstantno prozivaju konkurenciju. Microsoft kupuje studije čiji sadržaj redovito čini ekskluzivnim za Microsoftove platforme. Uvidom u interne podatke kompanije zaključuju da bi Microsoftovu bilo komercijalno korisnim učiniti Activisionove igre ekskluzivnim za svoje konzole.

“Xbox i PlayStation trenutno se nadmeću jedno s drugim, a pristup najvažnijem sadržaju poput Call of Dutyja važan je dio tog natjecanja. Smanjenje natjecanja moglo bi rezultirati višim cijenama za sve igrače, nižom kvalitetom i lošijom uslugom na gaming konzolama”, zaključuje CMA.

Povezano