Vijesti

Microsoft je predstavio svoj AI model za kreaciju igara, može napraviti igru iz jedne sekunde gameplaya

Dok svjedočimo sve većem uplitanju umjetne inteligencije i različitih AI modela u praktički sve sfere života i življenja, po pitanju razvoja videoigara najviše je napredovao Microsoft.

Microsoft je predstavio predstavio prvi tzv. “World and human action model (WHAM)” kojeg je nazvao Muse. AI tim za istraživanje ovaj model je gradio u suradnji s Ninja Theory studijem (Hellblade) i u konačnici, u ovoj fazi razvoja, stigao je do korisničkog sučelja koje je sposobno iz nekoliko varijabli generirati igrivu sekvencu.

Istražitelji navode kako je svrha ovog AI modela da pomogne developerima u razvoju njihovih kreativnih ideja, a u ovoj fazi je sposoban od samo nekoliko frameova kreirati igre, odnosno igraća iskustva nekoliko minuta igrivosti. Model je treniran na preko milijardu slika i akcija kontrolera što, kako kažu, otprilike sedam godina gameplaya.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Model se trenutno trenira na igri Bleeding Edge iz 2020. što je razvidno i iz prikaza generiranih igraćih iskustva Jedan od njih pogledajte iznad, a ostale možete pronaći ovdje. Svaki od njih generiran je iz samo jedne sekunde gameplaya.

Premda su trenutni vizualni izlazi niske rezolucije (300×180 piksela), Muse pokazuje potencijal za ubrzanje razvoja igara, očuvanje starih naslova i optimizaciju za moderne sustave, a iduće godine pokazat će hoće li sve ostati samo na tome.

Povezano