Barem u očima javnosti, Microsoft se ovih dana nalazi u teškoj poziciji. Novinar Jason Schreier pisao je o internim razlozima za gašenje studija, a Microsoftu blizak novinar Tom Warren je na The Vergeu ponudio nešto širi pogled.
Kako piše Warren, Microsoft u ovom trenutku ima krizu vizije, propituju se kratkoročne i dugoročne strategije, a problemi su veliki ili relativno veliki. Microsoft, dodaje, nije zadovoljan s ničim. Broj Game Pass pretplatnika ne prati ulaganja, prodaja konzola je slaba, a nisu mu drage ni odgode velikih projekata.
Kako bi popravio rezultate, još ranije je krenulo otvaranje ka drugim platformama, a sada razmatra i strategija s Call of Dutyjem. Premda je Phil Spencer tvrdio kako će svi budući naslovi Activision Blizzarda od prvog dana izlaziti na Game Passu, uključujući i Call of Duty, navodno se u ovom trenutku razmatra poništavanje te odluke.
Poskupljuje i Game Pass?
“Debata se interno vodi već neko vrijeme. Neki su zabrinuti kako će golemi prihod koji Call of Duty inače ostvaruje biti značajno umanjen na Game Passu”, piše Warren. Vrijedi li riskirati, i hoće li broj eventualnih novih pretplatnika opravdati manji broj prodanih kopija? Call of Duty je jedan od onih naslova za koje igračima ne trebaju posebne inicijative za kupovinu.
Warren dodaje i kako se razmatra ponovno povećanje cijene za Game Pass Ultimate, ali zasad ništa nije definirano. Otkrivanje novog Call of Dutyja očekujemo ovog lipnja na velikoj Xbox Showcase prezentaciji, a tada bismo u kontekstu Game Passa trebali saznati konačnu odluku.