Nije prvi put da čujemo kako Microsoft želi Game Pass na konkurentskim platformama. I dok je to ranije zvučalo kao PR i prebacivanje loptice na drugu stranu, čini se kako je zeleni sabor sazrio po tom pitanju i spremniji je nego ranije prilagoditi svoje uvjete drugima.
Otkrio je to Xboxov šef financija Tim Stuart na panelu Wells Fargo biznis konferencije. “Radi se o maloj promjeni strategije. Ne najavljujem ovdje ništa veliko, ali naša misija je donijeti naša first party iskustva i naše pretplate na svaki zaslon na kojem se može igrati. To znači pametne televizore, mobilne uređaje, a to znači i tamo što smo do nedavno smatrali konkurencijom – na PlayStation i Nintendo.”
Stuart dodaje kako je Game Pass izrazito profitabilan za Microsoft, kao i vlastite igre te oglašavanje i to su područja na koja se Microsoft želi dodatno proširiti u narednim godinama, a akvizicija Activision Blizzarda će, nada se, ubrzati taj proces. Osobito po pitanju Game Passa, gdje mu se više sviđa poslovni model konstantnog i garantiranog priljeva novca umjesto ovisnosti o lansiranju velikih igara.
AI će pogurati industriju
Istovremeno, kaže, jako cijeni Call of Duty timove koji su u stanju isporučivati Call of Duty igre na godišnjoj bazi i učenje od njih bit će jako korisno za Microsoft.
Kao poguranac na tom putu vidi i AI za koji smatra da će ubrzati i pojeftiniti razvoj igara. Prvenstveno tu misli na aspekte razvoja poput lokalizacije ili testiranja, gdje AI u nemjerljivo kraćem vremenu može testirati igre i ukazati na probleme. “Stotine tisuća developera uz AI postaju milijuni developera”, slikovito opisuje, a potom dodaje da će uskoro i konobari moći razvijati igre.
Microsoft je jedan od najvećih ulagača u tžišnog lidera po pitanju umjetne inteligencije Open AI.