Mikrosrancije

Sony je za početak lipnja zakupio čitavu dvoranu Krešimira Čosića na zadarskom Višnjiku

U godini u kojoj Sony slavi 25. godišnjicu postojanja PlayStationa i u kojoj će gotovo sigurno biti predstavljen PlayStation 5, Sony je odlučio izbjeći sve veće sajmove video igara.

Tako je Sony još prošle godine najavio kako će ove godine, po prvi put u povijesti propustiti E3, najveći sajam u gaming industriji. Otkazan je i PlayStation Experience krajem godine, dok se čitavo vrijeme šuška kako je namjera Sonyja fokusiranje na jedan izvanredan, a ujedno i jedinstven događaj koji bi oči čitavog svijeta trebao usmjeriti upravo ka njima.

Zvuči zaista nestvarno, ali prema informacijama koje smo dobili od našeg izvora iz ŠC VIŠNJIK, društva u stopostotnom vlasništvu grada Zadra koje upravlja sportskim objektima, grad Zadar proteklih mjesec dana pregovara sa Sonyjem o najmu dvorane Krešimira Čosića i popratnih sadržaja. Pregovori su stigli kraju i čitava stvar bi trebala i službeno biti predstavljena najkasnije do srijede 3. 4., dok bi kroz najam čitav sportski centar trebao biti zakupljen od 29. 5. do 4. 6. Što bi trebalo biti dovoljno vremena da se postave veliki LED ekrani i ostala popratna moderna tehnologija prisutna na velikim Sonyjevim događajima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Atraktivna dvorana nalazi se na lokaciji u blizini autoceste, aerodroma, dok grad Zadar ima i više nego dovoljno smještajnih kapaciteta.

Sony je tražio nekonvencionalnu lokaciju u Europi, s izložbenim prostorom od najmanje 5000 kvadratnih metara koja uz to može smjestiti najmanje 5000 ljudi, dodatne dvorane u kojima bi se narednih dana odvijale prezentacije, blizinu aerodroma i autoceste, te dovoljan broj smještajnih kapaciteta za sve novinare, dužnosnike, ali i fanove koji bi mogli posjetiti taj grad i svjedočiti budućnosti PlayStationa. Uz to, prostor koji su tražili trebao je biti atraktivnog izgleda, što dvorana na Višnjiku zaista i jest.

Izgleda kako je odabran upravo grad Zadar, pa iako se ne zna apsolutno ništa o samom događaju i možemo priznati kako samo nagađamo o predstavljanju PlayStationa 5, činjenica je da Sony nikad nije ulazio u ovakve poduhvate, osim kad je spremao nešto veliko. Na kraju krajeva, zašto zakupiti čitavu jednu sportsku dvoranu i sportski kompleks? Sony to inače radi samo jednom ili dvaput godišnje – na E3 sajmu i PlayStation Experienceu.

Kako bilo, nema sumnje kako će Zadar i Hrvatska početkom lipnja postati centar svjetske gaming industrije.