Vijesti

Miyazaki je bio skeptičan po najavi Demon’s Souls remakea, ali toliko je dobar da je sada Elden Ring ekipa pod pritiskom

Direktor Elden Ringa, ali i originalnog Demon’s Soulsa te drugih souls igara Hidetaka Miyazaki za Edge magazin osvrnuo se na Bluepointov remake Demon’s Soulsa za PS5.

Kako kaže, a prenosi VGC, ne voli igrati svoje stare igre, ali zato je impresioniran grafičkom prezentacijom za koju smatra da je postavila ljestvicu visoko. “Prilično sam siguran da je našu ekipu iz grafičkog odjela stavila pod pritisak”, kaže Miyazaki.

Ipak, smatra kako u njegovim igrama grafika općenito nije prioritet. “Drugi elementi razvoja su nam bitniji”, tvrdi. “Ali naš tim vrijedno je radio na Elden Ringu, uveli smo puno novih stvari kako bismo stvorili grafički našu najimpresivniju igru.”

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Bio je skeptičan

Ipak, od Elden Ringa ne očekujte grafičku razinu Bluepointovog Demon’s Soulsa. Radi se o naslovu koji izlazi na dvije generacije konzola koji je uz to i open world. Međutim, souls naslove nikada nismo ni igrali (samo) zbog vrhunske grafike.

Miyazaki se za kraj još jednom osvrnuo na remake Demon’s Soulsa, za kojeg ima samo riječi hvale. “Jako sam sretan da je prerađen na ovakav način”, poručio je. Ipak, po najavi remakea bio je skeptičan, bojao se da ga novi igrači neće primiti dobro. Demon’s Souls bio je debitant u žanru kojeg su stvorili sami, još onda s robusnim kontrolama i neobičnom izvedbom, ali Bluepoint ga je uspio preraditi na način da sjedne novim igračima, ali i originalnom kreatoru.

Igra

Povezano