Vijesti

Monster Hunter Wilds ipak u 60 FPS-a na PS5

Puno polemike se na internetu vodilo oko Capcomovog novog Monster Hunters. U dosadašnjim prikazima Wilds se izvodio prilično upitno, često je to izgledalo i lošije od 30 FPS-a, a japanski izdavač odbijao je dati bilo kakvu potvrdu tog tipa. Međutim, čini se da je razvojni ciklus učinio svoje.

Još demo na Gamescomu se izvodio u 30 FPS-a na PS5, a minulog vikenda na Tokyo Game Showu igralo se u do 60 FPS-a. Ne na skroz stabilnih 60 FPS-a, ali puno bolje od, primjerice, Dragon’s Dogme 2 na istom RE pokretaču. To ukazuje na, ako ništa drugo, možda na dva grafička moda izvođenja.

Developer je u komentaru prikaza u Scarlet Forestu potvrdio kako se demo izvodi na baznom PS5. Prošli tjedan potvrđena je i verzija igre za PS5 Pro gdje će se, uvjereni smo, igra izvoditi u stabilnih 60 FPS-a ili više uz vjerojatno i veću količinu detalja. Ali drago nam je zaključiti kako će i na baznom PS5 novi Monster Hunter biti jedno lijepo iskustvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Monster Hunter Wilds zakazan je za 28. 2. iduće godine na PC, PS5 i XSX/S.

Igra

Povezano