VijestiZanimljivosti

Nakon pet godina prodaja fizičkih izdanja igara u porastu

NPD grupa i analitičar tržišta videoigara Mat Piscatella došli su do zanimljivog pokazatelja na sjevernoameričkom tržištu igara, koje bi moglo biti indikativno i za ostale regije.

Fizička izdanja NPD

Žestoki pad udjela igara na fizičkim medijima traje još od 2010. godine, kada je izdano 742 igre. Za usporedbu ta je brojka došla do tek 230 naslova u 2015. godini. Na policama su tako postale dostupne mahom visokobudžetne AAA igre, dok trend povećanja prodaje digitalnih naslova raste iz godine u godinu.

No, čini se da nije sve tako crno za fizičke kopije, jer 2016. godina je po prvi put donijela povećanje dostupnosti fizičkih izdanja, te je za prethodnu godinu ta brojka iznosila 271 naslov.

Mat Piscatella ovaj trend pripisuje prostoru koji se otvorio za manje i ujedno uspješne igre poput Rocket League i Terraria, koje su našle svoje mjesto na policama u trgovinama videoigrama.

Dakako, promjena trenda u jednoj godini ne znači mnogo niti je siguran pokazatelj da će ova situacija potrajati, no Piscatella vjeruje kako veća dostupnost igara koje su inače nabavljive samo digitalnim putem može biti samo znak pozitivnog trenda koji će jačati prodaju indie, ali i AAA naslova.

Povezano

Povezano