Vijesti

Nakon što nije uspio potpuno pogurati plaćanje igara po instalaciji, odstupa šef Unityja

Osobito među manjim developerima, popularni grafički pokretač Unity krajem ljeta pokušao je pogurati novi način naplate naplate igara. Izbio je skandal, promjene nisu dobro prihvatili ni developeri ni zajednica, a premda mu nije u potpunosti uspjelo, trajna šteta je već učinjena.

Za to će platiti kontroverzni izvršni direktor John Riccitello. Nekadašnji šef Electronic Artsa vodi Unity još od 2014, a odstupio je, kako kaže, vlastitom voljom. “Bila je privilegija voditi Unity skoro dekadu i služiti našim zaposlenicima, kupcima, developerima i partnerima”, poručio je na odlasku. Ricitello će ostati još jedan kraći tranzicijski period, prije nego što uzde preuzme jedan drugi polovnjak s dugim stažom.

Treba vratiti povjerenje developera

To je James Whitehurst, nekadašnji šef IBM-a, koji na poziciju voditelja Unityja dolazi tek kao privremeno rješenje. Whiterust će tako privremeno djelovati kao izvršni direktor, a novi predsjednik kompanije postaje Roleof Botha, dosadašnji član upravnog odbora. Oboje će imati izazovan zadatak povratiti povjerenje developera.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Barem zasad, nakon skandala developeri imaju u neku ruku i malo bolje uvjete nego što su imali ranije. Postotak od zarade po novom se kreće naplaćivati nakon 200 tisuća dolara godišnje (umjesto 100 tisuća), a po instalaciji će naplaćivati samo onima s preko milijun dolara zarade u jednoj godini, što može iznositi maksimalnih 2,5% ukupnog prihoda. Tzv. runtime fee kreće tek s idućom verzijom Unityja i neće se naplaćivati rektoraktivno.

Povezano