Vijesti

Nakon što su kupili League of Legends, Kinezi rade na novoj platformi, ubojici Steama

Kinezi na velika vrata ulaze na svjetsko tržište. Steam dobiva ogromnu konkurenciju.

Kineska kompanija Tencent veliki je igrač na kineskom tržištu. Ako uzmemo u obzir kako Kina broji preko 1.3 milijarde žitelja, onda je prilično lagano shvatiti kako biti veliki igrač na kineskom tržištu znači biti veliki i u svjetskim okvirima. Naime, Steam koji je pojam svima nama ima 125 milijuna aktivnih korisnika, dok Tencent u samoj Kini ima već preko 200 milijuna aktivnih korisnika.

Nakon što je ta kineska kompanija osigurala određene udjele u Blizzardu, Activisionu, Epicu, a zatim i kompletno kupila Riot Games, te ujedno i njihov League of Legends – najpopularniju igru na svijetu, izgleda da su konačno procijenili kako je stiglo njihovo vrijeme za značajnu ekspanziju na svjetsko tržište.

Kineski kapital protiv kojem malo tko može konkurirati

Tako su iz Tencenta odlučili napraviti rebranding svoje kineske platforme iz prilično maštovitog  “Tencent Gaming Platform (TGP) u WeGame. Istovremeno, pregovara se s najvećim svjetskim izdavačima i studijima kako bi njihov sadržaj privukli na svoju platformu. Primjerice, kada je Don’t Starve izdan prošlog mjeseca na kineskom tržištu putem TGP platforme prodan je u preko milijun primjeraka. Što je svakako motivirajuća preporuka svim ostalim studijima.

Stoga je prilično izvjesno – Steam će do kraja godine dobiti konkurenta kakvog još nije imao. Jer, budimo realni, Origin, uPlay, GOG su male bebe u usporedbi s kineskim kapitalom. Više o svemu saznati ćemo već 20. 4. kada bi Tencent na svojoj UP konferenciji trebao predstaviti novu uslugu.

Povezano