Iz studija stižu dojmovi i iskustva prikupljena tijekom MP bete, a neće se zaboraviti ni lekcije iz prošlih nastavaka.
U razgovoru za Gamespot, glavni dizajner multiplayera Robert Cogburn priznao je da su se njihovi planovi i ideje promijenili kao posljedica povratnih informacija igrača, a potvrdio je da će u srži multiplayerskog iskustva biti timski rad.
“Naš interni multiplayer tim ima slobodu napraviti multiplayer onakvim kakvim ga mi želimo, a velika želja nam je višeslojnost. Iz toga su proizašli multiplayeri u Uncharted 2 i 3, kao i u The Last of Us. Naša zajednica naočigled konstantno raste i mi to ne možemo zanemariti”, priča Cogburn.
https://www.youtube.com/watch?v=y1Rx-Bbht5E
“Za budućnost imamo odlične planove, nešto što odskače od očitih stvari poput novih Mysticalsa, novih pomoćnika, oružja itd. Nadamo se da ćemo sve planove uspjeti ispuniti. Možda je to malo preambiciozno, ali mi pokušavamo biti svjesni povratnih informacija koje nam šalju igrači, a promjene baziramo upravo na njima”, nastavlja dizajner.
“Ne namjeravamo stati nakon što vam isporučimo Uncharted 4”, zaključio je Cogburn.
Uncharted 4: A Thief’s End izlazi 18. ožujka 2016. samo za Playstation 4.