Znači li to da će Netflix počet naplaćivati skinove?
Evo jedna istina priča. Stvarno je. Neki dan sam bio u lokalnom Konzumu i znam tamo sve tete koje rade. Već 10 godina se znamo i znaju da sam propali nogometaš, broker, ali znaju i da sam gamer. Gospođa Manda me baš pitala jel’ igram ja onu igru s nekim patuljcima glupim i daskama. Čim sam čuo daske, znao sam o kojoj je igri riječ, a ja sam gospođi Mandi rekao da to ne igram, nego radije gledam filmove. Pa me pitala gdje i što gledam, te mi rekla da ona gleda na nekom programu kad sin ne igra. Taj program je bio baš Netflix, ali eto, sin se “nakači” na TV i žena ne može gledati Neflix.
Poanta nije da žena iz Konzuma gleda Netflix koji ne znam koliko plaća, nego kako je svijet malen i povezan. Gospođa blagajnica u svome domu, Filip u svome domu, Todorić u svome domu – svi imamo Netflix. Ja nemam Fortnite, ali imaju ga oni. Upravo čelnici Netflixa tvrde da im je glavni konkurent Fortnite, a ne HBO, Hulu ili Amazon. Inače, Netflix je prijavio prihod za zadnji kvartal od čak 4,2 milijarde dolara što je čak 27% povećanje u odnosu na isti period prošle godine. “Mi se borimo (i gubimo) s Fortniteom. Prošle godine u listopadu kad je YouTube pao globalno, nama je porasla jako puno gledanost.”
Iz Netflixa smatraju da im je Fortnite najveća konkurencija s obzirom da su oni i Fortnite vodeći divovi u industriji zabave. Kupiti skin u igri ili mjesec dana imati Netflix? Ovo drugo svakako. Inače, kao što znate, čelnici Netflixa nisu od jučer pa i oni pokušavaju povezati Netflix i igre putem Minecrafta i interaktivnog sadržaja. Vjerujem da će i u budućnosti nastaviti sličnu praksu jer, ako se itko može boriti s Fortniteom, to je Minecraft.