Vijesti

Nezadovoljni igrači negativnim kritikama obasuli omiljeni PUBG

Zbog reklame za kinesko područje koja se prikazuje unutar igre ljutiti igrači nasrnuli su na Steam.

Tijekom nekoliko posljednjih dana dragi naš “Pab Đi” postao je meta velikog broja negativnih kritika upućenih od strane većinom igrača iz Kine. Razlog za (u trenutku pisanja) više od 20.000 “žalbi” nalazi se u reklami za VPN, a ista se pojavljuje unutar same igre, u lobbyju, i promovira VPN.

U čemu je problem?

Ekipa s portala VG24/7 na jednostavan je način opisala o čemu se radi, pa smo odlučili prenijeti njihovo objašnjenje – igrači u Kini često se žale na jaki lag, čak i kada su spojeni na servere u Pekingu ili neke druge servere u Aziji. Ti problemi ih tjeraju na spajanje sa serverima u sjevernoj Americi ili Europi, a to opet radi probleme igračima u tim područjima.

Problem je to koji ne pogađa samo PUBG, već i ostale igre, a radi se o tome da prednost u okršajima imaju igrači s većim pingom, pa je susret s njima u većini fatalan za suprotnu stranu.

Je li developer nevin ili je bijes igrača neopravdan?

E sad, tu dolazi reklama, ponavljamo, ona se pojavljuje unutar same igre, u lobbyju, i navodno nudi bolju konekciju s internacionalnim serverima, što je bilo dovoljno da igrači u Kini posegnu za masovnim objavljivanjem negativnih kritika na Steamu.

PUBG PlayerUnknown's Battlegrounds

Može li se masovnim postanjem negativnih kritika nešto postići?

Na tablici se vidi povećan broj negativnih kritika na samom početku listopada, a većina korisnika žali se što su za igru dali svoj novac i za to dobili reklame unutar igre. Igrači zamjeraju developeru i ističu upravo to – PUBG nije free-to-play igra, a ako Bluehole nastavi svoju praksu, čini se da bi i k nama mogle stići slične reklame.

Povezano