
Da, i to se dogodilo. Obično jako uspješan u svojim tužbama, Nintendo je jednu izgubio i to od stanovitog San Ramón, vlasnika trgovine u Kostarici.
Naime, vlasnik trgovine se zove Mario, vodi trgovinu već desetljećima, a nazvao ju je po sebi. Do naziva je došao kombinirajući, kako kaže, svoje ime i “Super Market”. I tako je nastala trgovina – Super Mario.
Iako je ime trgovine registrirano još 2013., Nintendo je krenuo u “akciju” tek kada je sin vlasnika pokušao obnoviti registraciju na sljedeći duži period. Ono što je izgleda presudilo u korist Maria iz Kostarike je to da Nintendo nije zaštitio svoj brend u kategoriji trgovina, a pritom si međusobno nisu ni konkurencija.
Stanoviti Ramón proglasio je veliku pobjedu na Facebooku, a Nintendo se nije javno oglašavao. Mnogi su ovu priču okarakterizirali kao pobjedu Davida nad Golijatom, a budući da je sve skupa dobilo i globalni odjek to bi moglo potaknuti neke druge sukobe. Nintendo bi vrlo lako mogao posegnuti za žalbenim mehanizmom i izvjesno je da ova priča (još) nema svoj kraj.