Zanimljiv je odnos koji imaju Yakuza serijal, njegovi kreatori i Nintendo. Svojevremeno, kada je prva Yakuza igra bila tek u planu, Nintendo i Microsoft nisu željeli takvu igru na svojim platformama. Sony ju je održao, a sedam nastavaka te nebrojeno portova i remastera kasnije sve je povijest.
Izlaskom Wii U konzole kolekcija prve dvije Yakuze doživjela je totalni flop s prodajom samo 2000 kopija, a od tada vodeći ljudi serijala i izdavača SEGA-e uvjereni su kako Nintendo nije dobra platforma za takvu vrstu igara. Na tu temu nedavno se osvrnuo producent Daisuke Sato: “Igrači ne očekuju takve igre na Switchu, naučeni su na drugačije igre.”
Direktniji je bio glavni kreativni direktor u SEGA-i i studiju Yakuzinom studiju Rya Ga Gotoku. Toshihiro Nagoshi je otišao korak dalje, pa je, ne želeći time možda izjaviti ništa loše, dao pomalo neopreznu izjavu. U osvrtu na svoju puzzle igru iz 2001. godine dizajniranu prvenstveno za djecu izjavio je: “I danas je Nintendo platforma na kojoj se igraju različite dobne skupne igrača, ali u srži je to hardver za djecu i tinejdžere.”
Nastavio je zatim s opaskom kako je Nintendo jako puno ulagao u tu dobnu skupinu, a sada im se to isplaćuje. Po nama nije pogriješio. Svjedoci smo kako u posljednje vrijeme na Switch stižu i ozbiljnije AAA igre drugih izdavača, pa tako uskoro stiže i Doom Eternal, ali to su igre koje radije igramo na “velikim” konzolama i računalima.
Čitavi razgovor povogom 60. godišnjice SEGA-e pogledajte ispod.