Dizajneri i developeri u Nintendu za kašnjenje su “okrivili” inovacije koje pokušavaju uvesti.
Producent veteran, Eiji Aounma, izjavio je za Kotaku da Nintendo svaki put namjerava igru izdati čim prije. Ipak, do odgode su ipak često dovele kreativne ambicije koji u Nintendu nikad nije manjkalo.
“Svaku put kad radimo novu Zeldu, želimo napraviti nešto novo. A kad se radi nešto novo, veoma je teško izmjeriti ili procijeniti koliko bi to moglo potrajati. Još teže je procijeniti kada bi nešto što smatramo novim moglo biti gotovo”, priča Aounma.
Najnovija igra o Zeldi ima naslov “Breath of the Wild” i prvotno je trebala izaći 2015. No, odgođena je za 2016. jer su u Nintendu otkrili “nekoliko novih mogućnosti”. U travnju ove godine objava igre pomaknuta je za 2017., a tijekom te objave Nintendo je potvrdio da će “Breath of the Wild” biti objavljen i za nadolazeću konzolu, NX.