Znači li to signifikantno otimanje kolača dosadašnjem kralju indie igara, Steamu?
Nintendov glavni trojac Tatsumi Kimishima, Shinya Takahashi i Susumu Tanaka kuju daljnje planove za njihovu konzolu Switch. Ovoga puta su se odlučili pomnije pozabaviti third party podrškom, ali ne onom koja prva padne na pamet svima nama. Radi se o tome kako žele da Nintendo kreira okruženje koje će mnogim razvojim timovima omogućiti što je moguće jednostavnije dovođenje igara na Switch. Indie igara.
Oni vide indie igre kao nešto što će pridonijeti univerzalnom boljitku Switch platforme, umjesto da se radi o igrama koje su direktna konkurencija Nintendovim ekskluzivama. Očigledno je da je primarni cilj biznis i što veći broj igrača koji će rasti ako će ponuda igara rasti. Neće se Nintendo odreći razvoja svojih jakih ekskluziva. Imat će i dalje fokus na njima, ali će imati plan da svaki tjedan barem 20 do 30 indie igara završi na Switchu.
Stoga plan za pojednostavljenje uglavnom uključuje već poznatu podršku za Unity i Unreal Engine 4, okruženje u kojem je izrada igara što jednostavnija i na kraju krajeva, brzo i efektivno izdavanje tih igara na konzoli. Tako bi Nintendo Switch trebao biti indie friendly konzola koja bi, uz već postojećih 1500 indie igara, privući još puno više indie igara.
Komentari igrača se uglavno odnose na užasno eShop sučelje prilikom pretraživanja igara. Zbog njega su prisiljeni tražiti željenu igru među tonom indie igara prethodno izlistanih pa nisu baš oduševljeni idejom da im se taj (ionako već otežan i smarajuć) proces još odulji. radije da to poprave i još neke sitnice prije nego se počnu bavit nečim desetim. Poznajući Nintendo i miris love koji upravo njuše, korisnička podrška će pričekati. Treba zgrnuti još para. Tresu li ti se gaće, oh Steame?
{loadposition pratinas}