Već sad je GoW jedna od najiščekivanijih igara za 2018., a zbog ovakvih informacija hype samo raste.
Franšiza God of War krenula je davne 2005. Na PlayStationu 2, pa kratkom računskom operacijom lako možete zaključiti koliko “godina” ima Kratos. Ako ne računamo remasterirani treći nastavak, 2018. bismo na PS4 trebali zaigrati prvu next-gen igru s Kratosom u glavnoj ulozi.
Nakon što se obračunao s grčkim bogovima, novi nastavak okrenut će se nordijskoj mitologiji, a nakon prvih najava i gameplaya ponajviše u oči upada napredak u vizualima. Upravo to je potvrdio Florian Strauss, jedan od glavnih programera, koji kaže da je njegov team u studiju Santa Monica uspio maksimalno iskoristiti mogućnosti PlayStationa 4.
“Ciljamo na realističan stil, a sve je smješteno u okolinu koja daje stvaran osjećaj, ali uz dodatak fantazijskih elemenata. Da bismo to postigli, morali smo se prebaciti na “physical-based” renderiranje. Željeli smo iz likova iščitati suptilne emocije, a za to smo koristili specifične tehnologije, kao što je “pose-space” deformacija, nešto što se do sada koristilo samo u filmovima”, rekao je Strauss u intervjuu za portal Gamasutra.
https://www.youtube.com/watch?v=OBVuqTIeMew
Kako nakon ovog dočekati početak 2018.?
Sirova snaga > optimizacija
Programer Santa Monice također se dotaknuo činjenice koliko je lakše raditi na PlayStationu 4.
“PS4 ima daleko više snaga od PlayStationa 3, a sam hardver veoma dobro skriva latenciju, što je zahtijevalo drugačiju strategiju za dobivanje najboljih mogućih performansi. Iznenadili smo se što je ponekad bilo brže nešto napraviti oslanjajući se na sirovu snagu, nego na “pametnu” optimizaciju”, dodao je, između ostalog, Strauss.
God of War trebao bi izaći početkom 2018., očekivanja su već sada izrazito visoka, a gotovo sa sigurnošću možemo tvrditi da nas Santa Monica neće razočarati.