Premda je Final Fantasy 16 imao svojih mušica nevezanih u samu borbu, svakako je najviše odjeknula tranzicija iz klasične turn-based borbe u akcijski pristup. Square Enix je odluku pravdao željom da serijal približi mlađim generacijama u čemu je, čini se, uspio.
Barem donekle, tvrdi Takeo Kujiraoka, voditelj razvoja The Rising Tidea, druge po redu story ekspanzije za FF16 koja izlazi u četvrtak 18. 4. Kako je ispričao Push Squareu, serijal je po pitanju demografije zaglibio u skupinama starijih igrača s trendom daljnjeg postarivanija. Trebalo je napraviti nešto kako bi mlađe generacije počele rezonirati s istim.
Tako su FF16 više nego druge FF naslove igrali tinejdžeri te igrači u ranim 20-ima. “Mislim da ovo pokazuje da smo u određenoj mjeri postigli jedan od početnih ciljeva, da igrači svih dobnih skupina igraju novi Final Fantasy”, zadovoljan je Kujiraoka.
Ipak, dodaje, ovo ne znači nužno kako će svi budući mainline FF naslovi imati akcijski pristup borbi. Ali svakako ukazuje da je serijal moguće približiti mlađim generacijama.