U Epic Gamesu se trude s implementacijom najnovijih tehnologija, ovaj put cilj je dodatno olakšati programiranje igara namijenjih igranju na VR uređajima. Epic Games je nedavno objavio posljednju verziju popularnog pokretača za igre, i sada su trenutno na inačici Unreal Engine 4.12. Osim što ažuriranje donosi pozamašan broj optimizacija koda, dodane su i dvije bitne komponente koje će olakšati rad na VR igrama.
Kao prva novost, VR Editor, virtualni okoliš koji je pomagao u stvaranju okoline izravno iz VR-a je sada ugrađen izravno u binarni kod Unreal Enginea 4. Programeri više neće biti prislijeni na ručno skidanje i dodavanje zakrpe za VR Editor preko Githuba, što je bila dosadašnja praksa. Međutim, valja naglasiti da je VR Editor i dalje u eksperimentalnoj fazi.
Sljedeći bitan dodatak je dodavanje nativne podrške za nedavno najavljenu Googleovu Daydream platformu. Zajedno s potvrdom podrške za Vulkan API (alternativa ponajprije Microsoftovom Direct X12), ovo je bitan temelj proširivanju VR programiranja za mobilne uređaje. Pored najavljenog, treba spomenuti i preinake OSVR dodataka, VR Preview mod i nadograđenu verziju Oculus Audio SDK-a. Svi trenutni Unreal Engine 4 projekti su kompatibilni s Unreal Engine 4.12 verzijom.
Sve dodatne informacije možete potražiti na službenoj stranici.