Suprotno najavama, igra neće podržavati DirectX 12 na izlasku.
Sljedeći tjedan izlazi dugoočekivani Deus Ex: Mankind Divided, a PC igrači su dobili potrebne informacije što će sve moći podešavati u grafičkim postavkama kako bi prilagodili omjer izgleda i performansi u odnosu na jačinu svog stroja.
Podešavanje će biti vrlo detaljno, a između ostalog specifične opcije za PC verziju uključuju Contact Hardening Shadows, Depth of Field, Volumetric Lighting, Parallax Occlusion Reflections, Screenspace Reflections, Bloom, Subsurface Scattering, fiziku odjeće, Sharpening, omraženi Chromatic Aberration, privremeni Anti-Aliasing, te naravno kvalitetu tekstura, filtere tekstura i sjene.
Osim toga, Square Enix, Eidos Montreal i Nixxes su se oglasili u vezi novonastale situacije izostanka DirectX 12 podrške na samom izlasku igre, pruživši kratko priopćenje svim PC igračima:
“Suprotno našim prethodnim najavama, Deus Ex: Mankind Divided, koji izlazi 23. kolovoza, neće podržavati DirectX 12 na samom izlasku. Moramo odraditi još neke dodatne stvari i optimizirati igru za DX12, te trebamo još vremena kako bi pružili zadovoljavajuće iskustvo. Naš tim ulaže maksimalan napor kako bi odradili taj završni posao, te očekujemo izlazak DirectX 12 podrške 5. rujna.”