Facebookov Oculus se nedavno „proslavio“ uvrštavanjem hardverske provjere VR uređaja tijekom igranja, kao dijela DRM zaštite. Srećom, od toga se sada službeno i odustalo. Nakon izlaska komercijalne verzije Oculus Rifta, pojavio se i neslužbeni softver Revive koji je omogućavao da VR igre pokrenete i igrate primjerice na HTC Vive uređaju. Oculusu nije trebalo dugo da uvrste hardverske provjere prisutnosti Oculus Rifta prilikom igranja VR igara, pa je korištenje HTC Vivea bilo u tom slučaju neizvodivo. Kasnije se pojavila i zakrpa za Revive, koja je omogućila dodatno zaobilaženje zaštite.
Naposljetku, kako to inače bude kada vaši potezi naiđu na neodobravanje potrošača i uspješne hakerske preinake, u Oculusu su odlučili u potpunosti izbaciti provjeru hardvera iz svog DRM sistema. Tako Oculus Runtime 1.5 više nema agresivan DRM, dok su u Reviveu maknuli i naknadnu zakrpu koja je omogućavala nesmetano igranje s konkurentskim VR uređajima, kao i zaobilaženje zaštite VR igara.
Čini se da je nastupilo barem trenutno primirje u ratu za prevlast na VR tržištu, iako i dalje postoji razlaz između Oculusa te HTC-a u suradnji s Valveom u pogledu ekskluzivnosti VR sadržaja. Oculus i dalje ima namjeru stvarati i kupovati vremenske ekskluzive. Dijametralno suprotan stav ima Valveov šef Gabe Newell, koji je nedavno izjavio da VR ekskluzive nisu dobre za potrošače i proizvođače igara.