Godina pohlepe se nastavlja.
Oprostit ćete nam na izrazu – 2017. godinu možemo slobodno proglasiti šupačkom godinom s gledišta gaming industrije. Izdavači i developeri su se polakomili za još većom zaradom kao nikad dosad, pa su 2017. godinu tako obilježili Electronic Arts s neviđenim mikrotransakcijama u Battlefrontu 2 te Activision s ipak mrvicu manjom razinom pohlepe u Call of Duty: WW2. Međutim, ovo što su Bungie i Activision napravili s Destiny 2 ekspanzijom trenutačni je vrh.
Jučer je izašla Destiny 2 Curse of Osiris ekspanzija. Igramo je i zasad smo stava kako se ulaganje u Season Pass definitivno isplatio, međutim, potez Bungieja definitivno baca loše svjetlo na cijelu igru i samu ekspanziju. Naime, s dolaskom prve ekspanzije više nije moguće igrati raidove i strikeove na najvećoj razni težine s osnovnom igrom, jer maksimalni level težine (Power Level) sada je 330 i doći do njega moguće je isključivo ako posjedujete ekspanziju. Trofej koji je potreban za osvajanje platinastog trofeja zahtjeva upravo to – završiti Leviathan raid ili Nightfall strike na Prestige razini težine, za koju je potreban novi maksimalni level (330).
Zbilja ne pamtimo kad je nekad neka igra zahtijevala od igrača posjedovanje DLC-a za osvajanje platinastog trofeja. Stoga se iskreno nadamo kako se u ovom slučaju radi isključivo o nenamjernoj grešci Bungieja, te da će isto biti i popravljeno u nekoj od sljedećih zakrpi. Zbilja se nadamo.