Znamo da vas ima. Znamo da ne možete izdržati jednu fiskalnu godinu igara bez da vas primami ideja osvajanja svijeta. Po mogućnosti to osvajanje je podijeljeno na poteze, a ti potezi često uzrokuju SJJP (sindrom još jednog poteza). SJJP je gadna stvar jer je kao droga, daje vam zabavu, ali zauzvrat vam oduzima san. Svejedno, zov osvajanja nekada je prejak, a ljubitelji strategija znaju da je vrijedan odazivu za zabavu koju nudi.
Old World izgleda kao savršen recept za vrijeme kada lagano dolazi do buđenja PC strategija. Soren Johnson glava je iza ovog novog naslova, a na životopisu mu se nalazi rad na Civilizationu IV i Offworld Trading Companyju. Riječ je o 4X naslovu koji nas stavlja na početak velike civilizacije. Uskačemo u sandale osnivača jedne od antičkih civilizacija kao što su Egipat, Rim ili Asirija, a ono što igru čini specifičnom je sistem dinastije. Igrač ne upravlja civilizacijom na čijem je čelu samo jedan vladar, već upravlja dinastijom. Svaki potez u igri jedna je godina, a svakom godinom, naš vladar postaje stariji.
Kako godine prolaze, tako se pojavljuju posebni događaji kojih, kako tvrdi razvojni studio Mohawk Games, ima preko tisuću. Ti će događaji oblikovati naš odnos s obitelji, prijateljima ili susjednim zemljama. Ovo neodoljivo podsjeća na Paradoxov Crusader Kings serijal, no pomalo pojednostavljeno kako bi se novi igrači lakše uklopili.
Umjesto klasičnih poteza, igru usmjeravaju naredbe. Te se naredbe troše kako bi se proveo plan kroz jedan potez, odnosno jednu godinu. Teritorij je podijeljen na heksagone, a širenje neće biti jedina važnost, već se tu nalazi i sistem ambicija koje bi svakom idućom razinom trebale biti složenije, teže, no zauzvrat bi nudile veći legitimitet.
Old World je PC ekskluziva te ju se može naći samo na Epic Games Storeu na kojemu će izaći kao Early Access naslov.