
Capcom je na ovogodišnjem Gamescomu predstavio nekoliko velikih naslova. Već smo pisali o našim dojmovima igranja Resident Evil Requiema, ali najveće iznenađenje za mene bio je Onimusha: Way of the Sword. Njihov booth bio je jedan od najatraktivnijih na cijelom sajmu: prostor uređen u tradicionalnom japanskom stilu, s drvenim panelima koji su se presijavali na svjetlu i dekoracijama koje su odavale atmosferu feudalnog Japana.
Gameplay dojmovi
Igru sam tijekom tri dana Gamescoma zaigrao dva puta, što dovoljno govori koliko me privukla. Na prvu me podsjetila na Sekiro, ali ne toliko po borbenom sustavu koliko po atmosferi.
- Na putu do glavnog bossa nailazio sam na brojne manje neprijatelje koje sam mogao eliminirati mačem u klasičnom samurajskom stilu.
- Igra nudi borbu s jednom ili dvije ruke,
- tu je i parry sustav te dodge/roll opcije,
- a nakon svake pobjede neprijatelji ostavljaju esencije koje pune vaš poseban napad (aktivira se tipkom R1).
Razine težine
Capcom je zanimljivo pristupio težini igre: postoje samo dvije opcije – lakša i teža.
- Na lakšoj težini igra vas vodi za ruku: prikazuje točno koje tipke treba pritisnuti za parry, kada izvesti određeni potez i koliko štete trpite
- Na težoj postavci takvih pomagala nema, a borba postaje puno zahtjevnija – prava poslastica za veterane koji traže izazov
Ovaj dizajn balansira pristupačnost za širu publiku i izazov za iskusnije igrače, što bi moglo pomoći da igra privuče i novu generaciju fanova, ali i zadovoljiti nostalgičare.
Atmosfera i dojam
Najveća snaga Onimushe je upravo atmosfera. Booth i prezentacija prenijeli su duh igre na najbolji način:
- tradicionalna japanska arhitektura,
- osjećaj napetosti pri svakom susretu,
- vizualni stil koji kombinira realizam i umjetničku estetiku.
Sve to stvara dojam da Capcom želi vratiti Onimushu kao relevantan naslov, ali i približiti ga današnjim standardima akcijskih igara.

