Vijesti

Otkriveno je koliko Epic troši na besplatne igre – manje nego što ste mislili

Velika sudska parnica između Epica i Applea krenula je jučer i već sada je obožavamo. Budući da je u ovom ili onom obliku uključena praktički cijela gaming industrija, sudski postupak otkrio je i nastavlja otkrivati gomilu internih dokumenata.

Nama najzanimljivija bila je Microsoftova interna recenzija za The Last of Us 2, a Epicov novi dokument negdje je u tom rangu. Uvijek nas je zanimalo koliko EGS troši na besplatne igre. Možda je i manje nego što biste očekivali.

Listu je iz dokumenata prikupio analitičar Simon Carless, pa iako ne otkriva neka od najvećih imena poput GTA V, popis i pokazatelji jako dobro prikazuju koliko se Epicu isplati ovakav način privlačenja igrača.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na vrhu okrnjenog popisa nalazi se Subnautica koju je Epic platio samo 1,4 milijuna dolara. Kažemo “samo” jer Subnautica je EGS-u donijela 804 tisuće novih igrača, a besplatno ju je preuzelo njih 4,6 milijuna. Epic je s Nauticom platio svakog novog igrača, odnosno njihovu konverziju na EGS samo 1,74 dolara što je fantastičan iznos.

Batman Arkham City je EGS-u donio 600 tisuća novih igrača za 1,5 milijuna dolara ($2,44 po svakom novom igraču). Izdvojili bismo još Mutant Year Zero za milijun dolara i ne baš idealnih 5 dolara po novom igraču te Enter the Gungeon za kojeg je plaćeno 700 tisuća dolara, a privukao je stotinjak tisuća novih igrača za prosjek od preko 6 dolara po igraču.

Ovo nije potpuna lista, nedostaje hrpa velikih naslova, ali i na ovih 40-ak naslova Epic je potrošio tek 11,7 milijuna dolara i u prosjeku je nove igrače plaćao $2,37. Sveukupno, navedene besplatne igre privukle su 5 milijuna novih korisnika EGS-a.

11,7 milijuna dolara za 5 milijuna EGS korisnika je praktički nikakav novac kojeg, da su ga potrošili na klasični marketing na webu, EGS nebi privukao ni desetinu novih igrača. Osim besplatnih igara, Epic si je za taj novac kreirao besplatni marketing jer nema medija koji svakog ne izvještava o besplatnim igrama. Sveukupna vrijednost generiranog PR-a je neprocjenjiva.

Simon Carless tvrdi kako bi u srijedu na sudu trebali biti predstavljeni i ostali dokumenti koji će otkriti ostatak liste, a možda i iznose koji su plaćeni za ekskluzivne igre. U svakom slučaju, već sada možemo zaključiti kako se radi o odličnoj poslovnoj strategiji Epic Gamesa.

Povezano