Shadow of the Erdtree ekspanzija za Elden Ring jučer je dobila prvi prikaz i datum izlaska. Prvog dana ljeta igrat ćemo najveći dodatak nekoj igri koji je FromSoftware ikad napravio. Hidetaka Miyazaki nekoliko medija otkrio je detalje, a mi ćemo sve sumirati ispod.
Kao i kod bazne igre, priča je većinom bazirana na onome što je za igru stvorio George R. R. Martin, pisca Pjesama leda i vatre (Igra prijestolja) i dijelom je originalne skripte. “Ovo je samo dio originalne priče za koju smo zaključili da bi se mogla dobro uklopiti u ekspanziju”, dodaje Miyazaki.
O razvoju ekspanzije počeo je razmišljati pri kraju razvoja Elden Ringa, kada mu je postalo jasno da neće uspjeti implementirati sve ideje u glavnu igru, a sam razvoj krenuo je odmah po izdavanju igre.
Područje veće od Limgravea
Ekspanzija vodi na kompletno novo područje, u Land of Shadow, veći od Limgravea gdje možete očekivati sve ono što je ER dosad pružao – klasične pustopoljine, tamnice itd. Međutim, po pitanju dizajna, igrače očekuje velika novost. Naime, dodaje Miyazaki, ovaj put želja je bila kreirati detaljnije područje s gušćim rasporedom lokacija, ali i manjom distinkcijom između tipova okruženja. Primjerice, s otvorenog područja u tamnicu nećete preći tek tako, već će se okruženje mijenjati gradijalno i razlike će biti manje.
Kako doći do Land of Shadowa? Postojat će jasna konekcija s nekim baznim područjima, ali dodat će se i novi skriveni prolazi,što će potaknuti igrače da ponovno istraže sve prijašnje lokacije. Uobičajena praksa u Fromovim naslovima je određeni napredak unutar bazne igre kao uvjet pristupa ekspanziji, ali Miyazaki ne pruža precizan odgovor hoće li tako biti i u Elden Ringu.
Glavni negativac je Miquella, Melanijin brat, čije stope će igrači pratiti kroz različite, nazovimo ih, postaje, a centralnu ulogu imat će Messmer, onaj lik koji na kraju trailera sjedi na prijestolju. To je prijestolje iz prostorije u kojoj se odvijala bitka s Morgottom. Postolje, objašnjava Miyazaki, simbolizira njegovu ulogu vladara iz sjene koje ga čini svojevrsno ravnopravnim s ostalim demigodovima, djecom Marike i očito je da će tu biti puno zakulisnih igara, a prije svega igara moći.
Što nosi budućnost?
Za razliku od ekspanzija u nekim drugim Fromovim igrama, Shadow of the Erdtree neće biti bitno teži od bazne igre. Pod uvjetom da ste se u originalu uhvatili Melanie, koja je bila opcionalni boss. Slično i u ekspanziji, bit će opcionalnih bossova na razini Melanie, ali i slabijih koje će cijeniti više ležerniji igrači.
Za kraj, Miyazaki kaže kako bi volio raditi još sadržaja za Elden Ring, ali privlači ga i razvoj kompletno nove igre, sličnih gabarita, za koju dodaje da bi uključio sve što je naučio tokom razvoja.