“Ne osjećam se dostojnim, ali sam vječno zahvalan” – napisao je PewDiePie na Twitteru povodom velikog jubileja, dostizanje brojke od preko 100 milijuna pretplatnika na Youtubeu.
We did it! What an unreal achievement! 100 000 000 thanks to all of you for the endless support and effort! I don't feel worthy, but I'm forever grateful 💯♥️👊 pic.twitter.com/ErZk2uD904
— ƿ૯ωძɿ૯ƿɿ૯ (@pewdiepie) August 26, 2019
Prvi je čovjek kojem je to uspjelo za rukom. A tek drugi Youtube kanal. Indijski studio T-Series u ovom trenutku je na 109 milijuna pretplatnika, ali oni su već neka druga kategorija.
Čak mu je i Youtube, koji se posljednjih godina pokušao distancirati od PewDiePiea, trebao čestitati.
Married to @marziapie 💍
— YouTube (@YouTube) August 25, 2019
Revived our love of Minecraft ⛏️
Reached 100 million subscribers on YouTube ✔️
What a month to celebrate and congratulate @PewDiePie 👊 pic.twitter.com/4rGuNDDwyx
PewDiePie svoj je put obilježio brojnim skandalima, a rekli bismo kako je jedno vrijeme kroz 2017. za njega bilo najgore razdoblje u karijeri kad je “briljirao” antisemitističkim porukama u svojim videima, ali i podrškom Trumpu.
2018. je nastavio u istom stilu pa se, primjerice, svi sjećamo onoga kad je na Fiverru plaćao ljudima da drže znakove s porukama poput “mrzim Židove” i sličnih. Velike korporacije su redom otkazivale suradnje, ali pojavio se već ranije spomenuti T-Series uz kojeg vezujemo veliku bitku za prevlast na Youtubeu putem koje je uspio mobilizirati javnost. Bitku je izgubio, ali samo nominalno. Jer kroz tih par mjeseci dobio je 30-ak milijuna pretplatnika.
Ova godina zato je znatno pozitivnija. PewDiePie se posvetio Minecraftu, igri koja ga je i popularizirala, ostavio se političkih stuntova i konačno sve oko njega je ponovno pozitivno. I kako sam priznaje, sad zarađuje više nego ikad.