Vijesti

PewDiePie je toliko očajan da je krenuo igrati Fortnite

Nastavlja se bitka epskih proporcija!

Spavate li mirno poklonici PewDiePie-a? Teško. Ako vam san ne ide na oči to je zato što se vaš junak muči s brojem pretplatnika. Novac ga ne muči jer PewDiePie spada u red nekoliko posto najbogatijih ljudi koji se bave zabavnom industrijom. U bitki većoj od one za Međuzemlje, PewDiePie i T-Series bore se do “krvi” svakog pretplatnika. Dok se oni bore, a fanovi brinu brigu, Pju i T-Series upisuju dodatne milijune u knjigu. Jedini pravi pobjednici su oni. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U dvoboj uključeni svi

Ako mislite da pretjerujemo i kako ovdje nema natjecanja, onda se varate. Za PewDiePie-a lobiraju neke od najvećih zvijezda svijeta zabave. Od glazbenog do igraćeg svijeta. Mi znamo da naši čitatelji ne vole kad ih se žica, ali svejedno su pretplaćeni na PewDiePie-a koji u nastojanjima da i dalje ostane YouTuber s najvećim brojem pretplatnika poseže u najveće i najcrnje tunele ljudskog uma. Prodao je dušu vragu i krenuo streamati Fortnite ne bi li dobio nove pretplatnike. I što mislite je li uspio? Je. 

https://www.youtube.com/watch?v=71FLPvjHVj0

Prije nego je krenuo igrati Fortnite čime se zaista prodao, razlika je bila jako malena, a sad PewDiePie ima čak oko 140 tisuća pretplatnika više. Takva razlika u broju pretplatnika nije već dugo bila. T-Series vam je inače nešto kao Croatia Records samo u Indiji. A PewDiePie vam je netko kao Jandroković i Plenković u jednoj osobi. Fake, ali privlači ljude. Pametan je momak, a vi koji ga pratite valjda znate zašto ga pratite. 

Ako vam je dosadno u životu i ne možete spavati od muke tko ima više pretplatnika, izvolite brojač pretplatnika u stvarnom vremenu. I naravno – “subscribe to FFA.” Ako se pitate zašto pišemo ovakve vijesti, nije “slow news day” kako vi volite reći jer nam portal već sad je pun vijesti, nego PewDiePie voljeli mi to ili ne, je ikona u svijetu igara i ikona YouTube-a. A YouTube je kao što svi znate za igre postao važniji i efektivniji od bilo koje marektinške kampanje.

Influenceri danas imaju više utjecaja od novinara koji razumiju svijet igara. Jedan pozitivan ili negativan tekst neće pomoći ili odmoći igru u tolikoj mjeri koliko će riječ influencera utjecat na ishod razmišljanja prosječnog kupca ili igrača. Da, takvo je vrijeme došlo. Da PewDiePie kaže svima da se subaju na FFA, već bi imali milijun pretplatnika. Čovjek je jak. 

Povezano