Nizom akvizicija, zaključno s nedavnom kupnjom Activision Blizzarda Microsoft je postao najveći izdavač AAA igara na svijetu i sada vrijede drugačija pravila, smatra Phil Spencer.
Šef Xboxa u razgovoru s Famitsuom osvrnuo se na budućnost Xboxa koju više ne vidi na samom Xboxu, već svugdje gdje se igraju Xbox igre. Upitan o korelaciji novog hardvera i Xbox zajednice igrača, Spencer odgovara:
“Bitni su i hardver i zajednica. Što se tiče hardvera, jako sam uzbuđen i veselim se što možemo učiniti u budućnosti. Umjesto da jednostavno slijedimo što rade drugi, Xbox igračima možemo ponuditi nešto jedinstveno. Baš kao što mislim da su igrači na ROG Ally i Steam Decku dijelom Xbox zajednice, moramo gledati i da su i Nintendo te PlayStation igrači dijelom Xbox zajednice.”
Xbox zajednica igrača je, pojašnjava Spencer, svugdje gdje postoje Xbox igre. A Xbox igre sada su Call of Duty, Diablo, The Elder Scrolls, Doom te brojni drugi naslovi i serijali stečeni kroz akvizicije.
Šef Xboxa još jednom opetuje plan o izdavanju najmanje jedne velike AAA igre svaka tri mjeseca, a važnije od prodaje Xbox konzola mu je omogućiti veći priljev igara pretplatnicima. Na konstataciju novinara da Game Pass pretplatnika sad već ima vjerojatno i više od kupaca Xbox konzola, Spencer ne pruža konkretan da/ne odgovor. Međutim, čak i ako su te dvije brojke usporedive, to puno govori o novom smjeru Xboxa.