Kakva tragedija.
Čini se da, unatoč tome što konkurent Divinity: Original Sin 2 sasvim dobro prolazi kod igraće publike, cRPG kao žanr je izrazita tržišna niša ovih dana. Obsidian Entertainmentu ovih dana nije nimalo lako s obzirom s obzirom na to koliko je zapravo podbacila prodaja njihove igre Pillars of Eternity II: Deadfire. Jedan od investitora igre, Dylan Holmes je u svojoj Twitter objavi obznanio koliko je dobio povrata na uložena financijska sredstva za igru.
We now have a sense of just how badly #deadfire sold. I invested $1000 in getting it made, and the first dividents from that are in. For all sales from launch through September – the period when any game makes the vast majority of its money – I got $192.67…
— Dylan Holmes (@Aerothorn) November 7, 2018
Dakle, na svojih uloženih 1000$ je dobio povrat od 192,67$ što je nešto više od 5 puta manja cifra u odnosu na investiciju. Da bi se došlo “na nulu”, Pillars of Eternity II se treba prodati u 580.000 primjeraka po cijeni od 50$. Dakle, prema otkrivenom podatku o povratu se izračunom došlo do toga da se igra prodala u mizernih 110.000 primjeraka što je debelo ispod crte.
Situacija je alarmanta i u ovom stanju Obsidian nema šanse financijski podnijeti ovakve gubitke. Možda se sve one silne glasine oko toga da će ih Microsoft u svom regularnom šopingu razvojnih timova kupiti na kraju obistine. Pillars of Eternity II bi trebao izaći i za konzole pa možda to ublaži situaciju. Sudeći po amazonu, za PlayStation 4 izlazi tek u trećem mjesecu 2019. godine (ako slučajno ne dođe do otkazivanja). Ostaje za vidjeti razvoj situacije.