Imate li brand kojem ste vjerni? Izabirete li neku trgovinu mješovite robe više nego ijednu drugu, vozite li radije neku marku automobila, jeste li vjerni nekoj marci mobitela ili ste privrženi nekoj modnoj marci?
Svatko od nas može reći da je privržen barem jednom brandu. Iza toga može stajati jaki marketing, kvaliteta ili nešto treće, ali u svakom slučaju, ako kao brand imaš lojalne korisnike onda nešto od navedenog radiš dobro.
E sad. Kada si privržen marki odjeće, automobila ili nešto trećeg ti si lojalan kupac. Kada si privržen nekoj igri, developeru ili proizvođaču gaming hardvera, ti si fanboy. Nismo mi to rekli, to je današnje stanje uma kojem, eto, i mi sada pridonosimo. Krivi smo.
Istraživanje
Bestseocompanies.com proveo je istraživanje na ne baš respektabilnoj brojci od 1008 ljudi o njihovoj vjernosti brandovima. Istraživanje je provedeno nad državljanima SAD-a od kojih nisu svi gameri, pa iako nije najtočnije, odnosno odstupanje iznosi 5-8%, ipak ćemo si dopustiti prenošenje.
Istraživanje je provedeno u nekoliko kategorija, a jedna od njih je i gaming. Tu je čak 40,7% ispitanih svoju privrženost pružilo PlayStationu. Po privrženosti korisnika slijedi ga Xbox s 31%, dok je Nintendo tek na trećem mjestu s 30,4%. Prvirženost mainstreama nekom od proizvođača PC hardvera tek je 14,7%.
Istovremeno, trećina ispitanih odgovorila je da je najbliže kupovini PlayStationa 5, dok je četvrtina ispitanih odgovorila da će to biti novi Xbox. 8% ispitanih odgovorilo je kako će kupiti obje konzole.
Dakle, ako zaustavite regularnog Amerikanca (ne nužno gamera) na ulici i pitate ga o gamingu, 4 od 10 ljudi odgovorit će vam prvo PlayStation. S obzirom na prodajne rezultate, vjerujemo da je broj “pravih” gamera u najmanju ruku sličan, ako ne i veći, ali naravno, bez potvrde u obliku nekog drugog istraživanja nismo kompetentni konkretnije pričati o tome.