Prošle godine negdje u ovo vrijeme ko-kreatorica Assassins Creed serijala osnovala je vlastiti Haven studio, a odmah zatim ju je PlayStation odlučio financijski podržati. Godišnja suradnja koja još uvijek nije iznjedrila plod sada je rezultirala akvizicijom.
Studio koji u ovom trenutku broji 60-ak zaposlenika tako je postao 18. Sonyjev studio, a ujedno i prvi kanadski na čijem tržištu rada već godinama dominiraju Ubisoft, Activision, Microsoft, Tencent, Take-Two…
Live service igra
Haven radi na novom AAA multiplayer naslovu, PlayStation ekskluzivi čija radnja će se održavati “u svijetu koji se konstantno razvija”, čime Sonyjev novi studio idealno sjeda u strategiju kroz koju se nastoji u portfolio ubaciti više live-service naslova koji će konstantno donositi novac.
“Jade je podigla tim svjetske klase s kreativnim i tehničkim umijećem potrebnim za realizaciju ambicioznog projekta poput ovog na kojem upravo rade”, poručio je šef PlayStationovih studija Hermen Hulst. S druge strane, Jade kaže kako je uzbuđena što može surađivati sa studijima poput Naughty Doga, Guerille, Insomniac i ostalima.
Dakle, nakon goleme akvizicije Bungieja vrijednosti 3,6 milijardi dolara, Sony nastavlja širiti vlastitu mrežu studija. Za razliku od veteranskog Bungieja, Haven je studio u povojima i tek treba vidjeti za što je sve sposoban. Do kompletnog otkrivanja njihovog prvog naslova…