Dok se Microsoft hvali time kako će njihova ponuda igara za nadolazeće blagdane biti najbolja ikad, u Sonyjevom taboru smatraju da je ponuda mogla biti jača nego što je.
Za vrijeme PlayStation 20th Anniversary događaja u Sydneyju, Michael Ephraim, generalni direktor Sony Computer Entertainment Australia potvrdio je da se Sony tijekom blagdanske sezone fokusirao na third party partnerstva za promociju PlayStation 4 konzole. Ephraim kaže: “Većina igara izdanih ove godine kao što su Destiny, Call Of Duty ili Star Wars imaju dodatne sadržaje ako se igraju na PlayStationu 4 kao rezultat suradnje Sonyja i third partyja, stoga smo vrlo sigurni u način na koji idemo kroz božićno vrijeme. Potražnja je jaka.” Nadodaje: “Blisko smo surađivali s third partyjima ove godine zbog toga što naša first party ponuda nije bila jaka onoliko koliko smo očekivali.”
PlayStation 4 je imao samo nekoliko velikih ekskluziva u 2015. godini. Lista uključuje naslove Bloodborne, The Order: 1886 i Until Dawn. No, Ephraim je optimističan za 2016. godinu: “Sljedeće godine naša first party postava bit će nevjerojatna! Sadržavat će Street Fighter, Uncharted 4, No Man’s Sky, The Last Guardian i Gran Turismo. Sve su to ekskluzive, a neke od njih su i nove franšize.”
Sony sljedeće godine također planira izbaciti i PlayStation VR. Iako je Ephraim zadovoljan što se tiče same tehnologije, nije odlučan u postavljanju novog hardvera kao vitalnog dijela Sonyjeve strategije za 2016. godinu: “Još uvijek smo u fazi planiranja PlayStation VR-a i na temelju odgovora koje smo dosada dobili, vrlo je solidan. No naša osnovna djelatnost je PlayStation 4 i sadržaji koje imamo za njega: diskovi, digitalije, season passovi i beskrajna zabava. Tako da će to biti još jedna komponenta.”
“U narednih 12 mjeseci, PlayStation 4 je još uvijek primarna djelatnost jer je to temeljni uređaj. PlayStation će i dalje biti naš primarni cilj u svrhu porasta broja instaliranih uređaja, odnosno korisničke baze. PlayStation VR je novost, svi to žele te već postoje mnogi izdavači koji razvijaju sadržaj za platformu. Vrijeme će reći hoće li se sve to sporo graditi ili će to biti luđački rapidno i uranjeno.”
Iako je njegov pogled na sve bio dosta rezerviran, Ephraim je uvjeren u to da je odlučnost kompanije da napravi različite stvari dijelom bila zaslužna za uspjeh u ovoj generaciji konzola. “PS4 je najbrže prodavana PlayStationova konzola u svijetu, kao i u Australiji. PS4 je najbrže prodavana konzola u povijesti hardvera. Onako kako radimo je kao da kažemo: ‘Kako želite igrati igre? Kakve igre želite igrati? Indie igre? Velike igre? Želite li igrati online? Želite li streamanje kataloga starijih igara? A želite li sljedeće godine igre igrati u virtualnoj stvarnosti?’ To je evolucija koja PlayStation 4 pretvara u ono što nameću trendovi i načini na koji ljudi danas žele konzumirati sadržaje.”