U drugom kvartalu 2019. godine dogodilo se ono što nije nikad dosad. Po prvi put u povijesti Twitch je zabilježio lošije rezultate od prethodnog kvartala. Podatke donosi Streamlabs.
Pad nije preveliki, tek 2%, s 2.706 milijarde gledanih sati sadržaja na 2.762 milijarde, ali kao što smo napisali, to je prvi put da je broj u padu. Što ni ne mora značiti previše, ali vrijeme će pokazati.
I ostali pokazatelji su u padu, pa su streameri emitirali 10% manje vremena, otvoreno je milijun manje kanala (4,8 naprama 5,8 prošli kvartal), dok je po kanalu zabilježeno u prosjeku 9,5% manje gledatelja.
Youtube raste
S druge strane, iako daleko na drugom mjestu, Youtube je zabilježio još jedan kvartal rasta, pa je vrijeme gledanja poraslo za 10% na 702 milijuna sati, stremeri su emitirali 4% dulje, a broj aktivnih istovremenih gledatelja porastao je za 9%.
Twitch je i dalje daleko prvi i biti će na toj poziciji s 72,2% ukupnog broja gledatelja. Youtube drži 19,5%, Facebook 5,3%, a Microsoftov Mixer 3%. Promjena se dogodila na trećoj i četvrtoj poziciji, gdje je Facebook prestigao Mixer.