
Strašne vijesti stižu iz SAD-a. Samo nekoliko dana prije Božića, u 55-oj godini života poginuo je Vince Zampella.
Kako javlja NBC, Zampella je poginuo u strašnoj prometnoj nesreći nadomak Los Angelesa. NBC poprilično opsežno opisuje stravične detalje nesreće u kojoj je Zampella izgubio svoj život, ali detalji su toliko stravični da autor ovog teksta nema namjeru iste prenositi na ovom gaming portalu.
Vince Zampella ostavio je dubok trag u povijesti industrije videoigara, ponajprije kao jedan od ključnih ljudi modernog FPS-a. Karijeru je započeo skromno, radeći tehničke i testne poslove u manjim studijima, da bi krajem devedesetih i početkom 2000-ih postao jedan od najzaslužnijih za sjajni Medal of Honor: Allied Assault.
Upravo taj naslov postavio je temelje za ono što će ubrzo uslijediti, a to je osnivanje studija Infinity Ward i stvaranje Call of Duty serijala koji je redefinirao žanr i postao globalni fenomen.
Tvorac modernog online multiplayer napucavanja
Nakon razlaza s Activisionom i javnog sukoba oko bousa i autorskih prava, Zampella je osnovao Respawn Entertainment, studio koji je kasnije isporučio Titanfall, Apex Legends i Star Wars Jedi serijal. Njegov utjecaj dodatno se proširio nakon što je preuzeo vodeću ulogu unutar Electronic Artsa, gdje je postao odgovoran za restrukturiranje i strateški smjer više studija, uključujući DICE LA, kasnije preimenovan u Ripple Effect Studios.
Posebno mjesto u njegovoj karijeri zauzima povratak Battlefield serijala na pravi put. Nakon problematičnog Battlefielda 2042, Zampella je preuzeo potpunu kontrolu nad franšizom i pokrenuo sveobuhvatnu inicijativu koja je rezultirala Battlefieldom 6.
Taj je naslov u listopadu ove godine ne samo vratio povjerenje igrača, već je prema prodajnim rezultatima nadmašio i Call of Duty, čime je Zampella praktički uskrsnuo serijal i potvrdio status jednog od najutjecajnijih ljudi u modernoj povijesti ne samo FPS žanra, nego i gaming industrije općenito.
Istinska legenda gaming industrije. Počivao u miru.





