Nadamo se da će projekt biti uspješan.
Originalni Neverhood je izašao daleke 1997. godine za PC i za PlayStation, ali samo u Japanu. Igra je bila specifična po tome što je sve animirano u plastelinu, a simpatične avanture neobičnog glavnog lika prožete jedinstvenim humorom oborile su sve kritičare i svrstale Neverhood u bezvremenske naslove.
Danas, 20 godina kasnije, dizajner indie igara Ravenok je predstavio vlastiti projekt u kojemu će pokušati razviti cijeli demo Neverhooda u modernom grafičkom pokretaču Unreal 4. Još je nepoznato hoće li demo u konačnici biti dostupan svim igračima i hoće li Ravenok pokušati redizajnirati cjelokupnu igru.
Kako ne bi sve ostalo na lijepim riječima, pogledajte sljedeći video u kojemu se doslovno može osjetiti autentičnost originalnog Neverhooda, od prikaza, animacija, do point & click mehanike igranja.
https://www.youtube.com/watch?v=SSxcR4Q6m4w