Vijesti

Pogledali smo podcast Phila Spencera i Todda Howarda; evo što kažu

Vodeći ljudi Xboxa i Bethesde obavili su danas kratki intervju na podcastu Larryja Hryba. Pikanterija je nažalost bilo vrlo malo i većinom su jedni druge tapšali po ramenima i slali si virtualne poljupce. Početak kao i svake druge veze. Šalu na stranu, osim obasipanja komplimentima bilo je tu i prisjećanja na šaljive trenutke iz prošlosti te govora o tome što nas sve čeka u budućnosti. Izvukli smo za vas najzanimljivije trenutke.

Larry Hryb, Phil Spencer, Pete Hines i Todd Howard

Todd Williams iz Bethesde se na početku prisjetio muke koju su imali s Xboxom 360 prilikom portanja Obliviona na Microsoftovu konzolu: „Razvoj Xboxa 360 već je bio u završnoj fazi kad nam je postalo jasno kako količina memorije koju će imati neće biti dovoljna za našu viziju Obliviona. Stvarali smo pritisak na Xbox da udvostruče memoriju ako žele igrati Oblivion u punom sjaju. Dan danas imam sliku reakcije našeg tech direktora kad smo mu rekli da se memorija udvostručuje.“

„Organizirali smo veliku „Double Memory“ zabavu i nikad u životu nisam vidio sretnije programere“, prisjetio se Howard. „Imali smo čak i tortu u obliku memorije koju će Xbox imati“, nadodao je Pete Hines.

Muko moja pređi na drugoga

Bethesdin šef također se osvrnuo na tehničke probleme prilikom prikaza Fallouta 3 na E3 sajmu: „Fallout 3 je otvarao konferenciju za medije na E3 sajmu 2008. i mene su izabrali za prikaz igre. Microsoft je sve dobro pripremio i pokrili su sve moguće probleme. U slučaju da nešto pođe po zlu, postojao je čovjek koji je također igrao isto što i ja kako bi se prijenos uživo mogao prebaciti na njegov gameplay. Sve je krenulo dobro, opisao sam ukratko igru i kad sam krenuo igrati bežični joystick se nije htio spojiti na Xbox. Odmah sam počeo slati signale da prebace live feed na ekran čovjeka odostraga i pravio sam se do kraja prikaza kako sam ja taj koji igra.“

Oh God, why?

Naravno, kakav bi ovo bio podcast da se nisu dotaknuli Starfielda. Todd Howard je možda najbolje opisao situaciju s rečenicom: „Mislim da je hype veoma dobar za igru koju još nitko nije vidio.“

Ipak, uspio je promrmljati par informacija: „Rekao bih da je to jedan vrlo uzbudljiv projekt na kojemu radimo već dugo vremena. Kad smo ušli u nove sustave i otkrili što sve možemo napraviti, dogodila se velika prerada enginea te igre. Ljudi koji me poznaju znaju da volim što duže čekati prije pokazivanja novih stvari. Mogu jedino reći da smo bliže prikazu igre sada nego što smo bili na početku ovog razgovora. Bit će to nešto veoma posebno i uzbuđen sam što radimo na tome s Xboxom.“

Što donosi budućnost?

Šef Xboxa Phil Spencer za kraj se dotaknuo ciljeva za budućnost: „Naš glavni cilj je omogućiti vam da igrate igre koje želite, s ljudima kojim želite i gdje god to željeli. Vidimo veliku priliku u igraćoj industriji koja danas obuhvaća gotovo 3 milijarde igrača diljem svijeta. Možda i zbog trenutne situacije kad su mnogi primorani ostati kući, ali želja za igranjem sve je veća. Ta želja ovisi o igrivosti, različitim pričama, likovima i svjetovima koji mnogi kreatori stvaraju.”

“Želim da ljudi znaju kako su ovakva partnerstva samo korak prema ostvarenju naše vizije – a to je da omogućimo igranje što većem broju ljudi.”

Howard i Hines iz Bethesde su imali samo riječi hvale za Games Pass model i dalo se zaključiti kako Microsoft puca svom snagom upravo na tu pretplatničku uslugu. Pristupačnost velikom broju igara je čini se glavni moto novog Microsofta.

Čitav podcast možete pogledati ovdje.

Povezano