Posljednje ažuriranje za jedan od najznačajnijih i najpoznatijih pokretača (Unreal Engine 4.15) donosi i toliko potrebnu podršku za Nintendo Switch. Iako je Epic Games potvrdio da će Nintendo Switch biti podržan, ta podrška je ipak trenutno eksperimentalna. Bez obzira na to, proizvođači će biti u mogućnosti raditi igre u Unreal Engineu 4 za Switch od današnjeg dana, ako to žele, dakako.
Verzija UE 4.15 između ostalog donosi i razna poboljšanja na polju stabilnosti, performansi, manjeg zauzeća CPU-a, redukciji niskorezulucijskih artefakata i menadžmentu automatskog memoriranja. Osim unapređenja pokretača, poboljšanja su primjetna i u razvojnom sučelju, od smanjenja vremena potrebnog za kompajliranje, do ubrzanja i poboljšanja performansi u izvođenju raznih programerskih zadataka.
Čitavu listu mnogobrojnih unapređenja možete provjeriti i ovdje.
Ako ste Nintendov fan, ova vijest vam je zacijelo dala razloga za optimizam – podrška za Switch je znak iznimne skalabilnosti najnovije iteracije UE-a. Ekipa iz Epica je učinila mnogo za Nintendo, s ovom objavom možemo biti malčice sigurniji da će i podrška 3rd party studija biti izraženija sada kad je potencijal nove konzole prepoznat od jednog softversko tehnološkog lidera kakav je Epic.