Razvojni proces je još u povojima, jer Electronic Arts mora dati zeleno svjetlo.
Star Wars: Empire at War je strategija u realnom vremenu iz 2006. godine koju je razvio studio Petroglyph Games, a izdao LucasArts. Igra se bazira na sukobu između carstva i pobunjenika u radnji smještenoj između treće i četvrte epizode filmova. Igra je bila iznimno zabavna, imala je tri moda igranja, glavnu kampanju, Galactic Conquest i Skirmish. Bitke su se vodile na površini raznih planeta pomoću pješačkih jedinica i vozila, a postojala je mogućnost igranja svemirskih bitaka uz svemirske lovce i velike krstarice.
Zanimljiva vijest dolazi iz redova Petroglyph Gamesa, koji su otvoreno izrazili želju za kreiranjem nastavka što bi svakako osvježilo pomalo uspavanu scenu ovog žanra. Međutim, postoji jedan potencijalno veliki problem. Problem se zove Electronic Arts, koji trenutno drži sva prava za izradu igara u Star Wars svijetu.
Ljudi iz Petroglypha su kontaktirali Electronic Arts i izrazili želju za ugovorom oko razvoja Empire at War II na razini jednake kvalitete koju posjeduju njihovi trenutni Star Wars FPS naslovi, ali odgovora još nema. Jedan od developera Petroglypha, Ted, je izjavio kako je EA fokusiran na izradu visoko kvalitetnih Star Wars naslova i kako koriste sve raspoložive resurse u tu svrhu, stoga sve što nije pucačina iz prvog lica, nije njihov prioritet.