Vijesti

Priča se da će Naughty Dogov Intergalactic imati veću slobodu u igranju, inspiracija je Elden Ring

Iako još uvijek nismo vidjeli konkretan gameplay, Naughty Dogov novi naslov Intergalactic izazvao je pravu pomutnju od svog predstavljanja na The Game Awardsu. Igra crpi inspiraciju iz futurističkih anime klasika poput Cowboy Bebopa i Akire, a prema riječima redatelja Neila Druckmanna, još uvijek se nalazi u fazi razvoja i evolucije.

Ben Hanson iz MinMaxx podcasta otkrio je kako je još prije najave igre čuo da Naughty Dogov sljedeći projekt stavlja velik naglasak na slobodu igrača. Sada je dodao da su tada kružile usporedbe s Elden Ringom. Doduše, prvi trailer ne ostavlja dojam da ćemo istraživati svijet poput The Lands Between, ali znamo da se radnja odvija na jednom planetu. Hanson sugerira da će igrači otkrivati povijest tog svijeta slično poput u Elden Ringu.

To se uklapa u poznatu Druckmannovu fascinaciju radom FromSoftwarea, posebno načinom na koji Hidetaka Miyazaki gradi narativ kroz samu igru, umjesto kroz klasične cut-scene. Nedavno je otkrio da ga sve više privlači takav pristup pričanju priče:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Trenutno mi to donosi najveće zadovoljstvo u igrama – kada autori vjeruju svojoj publici da sama otkrije priču. U budućnosti me najviše zanimaju igre koje vas ne vode za ruku,” ispričao je IGN-u.

Možemo li u Intergalacticu očekivati više istraživačke slobode nego u prethodnim igrama Naughty Doga? Ovo je zasad na razini glasine, ali priča drži vodu. Kako bilo, čekamo neki konkretan prikaz, možda već ovog ljeta na Summer Game Festu.

Igra

Povezano