Dokaz da kvalitetna igra može uspjeti neovisno o tematici i žanru.
Moramo priznati da smo se podsmijehivali na ovogodišnjoj prezentaciji Cupheada na E3 konferenciji Microsofta dok nam je u glavi odjekivalo “Exclusive” nakon svake najave određenog naslova.
Međutim, kada je E3 završio, a Cuphead zauzeo prostor za pohranu na diskovima naših konzola i računala, u konačnici se radi o zaista kvalitetnom proizvodu koji je zabavio ili još zabavlja tisuće igrača.
Igra ne posjeduje mikrotranskacije i nikakve P2W modele igranja, dosljedna je svom žanru, posjeduje jedinstven grafički izričaj, ispolirana je neovisno o platformi, a dolazi čak bez DRM zaštite.
Studio MDHR Entertainment se putem Twittera pohvalio kako je u nešto više od dva tjedna nakon izlaska, Cuphead prodao u više od milijun primjeraka. Ovim putem su se zahvalili svim igračima na izvrsnoj podršci i odzivu.