Nakon izleta u stare svjetske ratove, a potom i u budućnost, Battlefield se vraća modernom okruženju kakvo je bilo u Battlefieldu 3 i 4, potvrdio je voditelj franšize Vince Zampella.
U razgovoru za IGN sugerirao je povratak borbenih helikoptera, navalne borbe, prirodne nepogode poput požara, a concept art kojeg je vidio novinar IGN-a sa sivkastim tonovima podsjeća na BF4,
Zampella nije, kaže, imao tešku odluku kada je odlučivao gdje će ići prvi Battlefield naslov od njegovog preuzimanja franšize. “Ako pogledate vrhunac Battlefielda, to je Battlefield 3… Battlefield 4 era gdje je sve bilo moderno. Smatrao sam da se moramo vratiti onome što je Battlefield i ono što je bilo sjajno, a onda ćemo vidjeti gdje će nas to odvesti. Ali ako pitate mene, vrhunac Battlefielda bili su BF3 i BF4 dani.”
Povratak klasa i manjeg broja igrača
Osvrnuo se na velike mape za 128 igrača u Battlefieldu 2042 za koje je zaključio kako nisu donijele ništa dobrog. BF2042 zaživio je s podrškom za 64 igrača po mapama, a toga će se držati i nova igra. Dodaje kako povećanje broja igrača samo zbog broja nema previše smisla, premda interno testiraju različite kombinacije. Ali u jezgri dizajna su iskustva s brojem igrača kao u prethodnim igrama, a umjesto masovnosti, akcent je stavljen na same mape i detalje unutar njih.
Osim (velikog) broja igrača, u BF2042 nisu zaživjeli ni specijalisti, stoga i oni odlaze u ropotarnice povijesti. “Nisam bio tu za 2042, pa nisam siguran koji je bio razlog za njih, ali mislim da je tim samo želio isprobati nešto novo i to mogu samo pozdraviti. Nije upalilo, ali morate isprobati. Klase su jezgra Battlefielda i vraćamo se na to.”
Iako se u mnogočemu vraćaju natrag, Zampella je svjestan kako se mora potruditi dobiti povjerenje igrača natrag. To će napraviti, naravno, igrom poput BF3 i BF4, međutim, novi Battlefield veći je od toga i brojat će različita iskustva. Na ambiciju ukazuje činjenica kako na istom radi četiri velika studija te nikad više ljudi. Kada na igru stavite veliki broj developera brojnih studija to često znači dostizanje rokova, krpanje rupa te opći kaos, ali kada svi oni rade godinama, planski, to je već ozbiljna priča.
I druga iskustva osim klasičnog Battlefielda
Namjera je, objašnjava, zadržati igrača u Battlefield univerzumu čak i kada on poželi neko drugačije iskustvo. Proširit će ponudu, ali ako smo dobro razumjeli, neće to napraviti nauštrb klasičnog Battlefielda. Znamo da matični DICE radi na klasičnom BF-u, Criterion i Motive razvijaju SP igru/kampanju, a Ripple Effect gradi battle royale, extraction ili neki drugi “odvojeni” način igranja na kojeg se Zampella referira kada kaže da će ponuditi “drugačije iskustvo” u Battlefield univerzumu. Gledajte na to kao ono što je Activision ponudio s Call of Dutyjem koji broji klasični multiplayer, zombije, Warzone i svake godine još poneku varijaciju.
Za kraj, Zampella je uvjeren kako se Battlefield pod njegovim vodstvom može vratiti na stare staze kada je bio bok uz bok s Call of Dutyjem. Ali ne želi se uspoređivati s Call of Dutyjem, tvrdi kako ga ne motivira natjecanje u prodaji, već želi napraviti nešto drugačije i nešto “naše”.
I dok datum izlaska nije potvrđen, EA iduće godine planira uključiti zajednicu igrača kroz masivna testiranja. Osim što na taj način planira povratiti povjerenje, dobro će doći i feedback igrača bez čijeg zelenog svjetla neće izdati igru.
Battlefield konačno ponovno zvuči uzbudljivo, djeluje kao da Vince zna što radi i ne možemo dočekati više informacija. Ali EA je i u prethodnim navratima prodavao marketing i bio slatkorječiv kada je trebalo, stoga ćemo ipak ostati oprezni.