Xboxovu prezentaciju igara za narednih godinu dana zatvorio je šef Bethesde Todd Howard prvim prikazom Starfielda, novim velikim svemirskim RPG-em s preko 100 sunčevih sistema i 1000 planeta.
Iako je Starfield prezentacija trajala 15-ak minuta, nažalost, konkretnog gameplaya vidjeli smo jako malo. Ono što je prikazano tehnički se izvodilo jako loše, a sadržajno je bilo isprazno. Iako će Starfield biti cjelovito iskustvo bez loading ekrana, nepovezani gameplay nije ostavio dojam kakvom smo se nadali.
Isprekidani gameplay
Osim isprekidane vatrene borbe s protivnicima koji su u biti “spužve”, vidjeli smo i nešto svemirskog napucavanja koje ipak izgleda prilično zanimljivo. Bethesda je još demonstrirala izgradnju baze, skupljanje resursa i nadogradnju vlastitog broda, ali propustila je demonstrirati konkretnu svrhu sva tri gameplay elementa.
Prikaz pogledajte ispod, a Xbox i Bethesda Starfield planiraju izdati negdje u prvoj polovici iduće godine za Xbox konzole i PC. Ako ne bude još neke odgode, a moglo bi, jer sasvim je očito, Starfield se u trenutnoj fazi ne izvodi dobro.