I dok se na iznenađenje svih multiplatform igre na PlayStationu 5 izvode bolje nego na papiru snažnijem Xbox Series X, PS5 je u startu inferiornija konzola bez jedne ključne postavke.
Radi se o VRR-u (Variable Refresh Rate) o kojem je @Tzereen pisao u velikom vodiču za kupnju TV-a za novu generaciju. Ukratko, s VRR-om se osvježavanje slike TV uređaja sinkronizira direktno s osvježavanjem slike konzole, što znači da kod naglog pada ili povećanja FPS-a neće dolaziti do screen tearinga
Da će VRR doći na PS5, VGC je to prvi primijetio na službenoj FAQ stranici za PS5 koja je nedavno osvježena upravo s tom informacijom. “VRR će raditi na kompatibilnim HDMI 2.1 televizorima s budućom sistemskom nadogradnjom”, kaže Sony.
Screen tearing postao je primjetan problem kod igara koje podržavaju izvođenje u 60 ili više FPS-a, a primjetan je primjerice u Assassin’s Creed Valhalla nešto manje i u DIRT 5 nešto više.