
Mark Cerny, arhitekt PlayStation 5 sustava, otkrio je prve konkretne informacije o velikom tehničkom poboljšanju koje dolazi na PS5 Pro – zamjenu (ili poboljšanje?) postojeće PSSR tehnologije s FSR 4 algoritmom razvijenim u suradnji s AMD-om.
Nova tehnologija, koju nazivaj “drop-in replacement” za PSSR, razvijena je kroz tzv. Project Amethyst, a u potpunosti se oslanja na napredni AMD-ov sustav za povećanje rezolucije sličan Nvidia DLSS-u.
U razgovoru za Tom’s Guide tvrdi kako se ne radi o osakaćenoj verziji upscalera, već o punokrvnom rješenju koje će unaprijediti taj segment na PS5 Pro.
FSR 4 stiže 2026., razvoj ubrzan zahvaljujući suradnji s AMD-om
Cerny priznaje da je očekivao da će razvoj ovakve tehnologije trajati godinama, ali bliska suradnja sa AMD-om, kaže, omogućila je brži napredak nego što je planirano. Iz razgovora s emože zaključiti kako će ova verzija FSR4 biti ista ili u najmanju ruku slična onoj koja će biti i na PC-ju, što je u skladu s open source modelom kojeg će AMD nastaviti i u ovoj iteraciji alogirtma.
PSSR kao Sonyjevo vlastito upscale rješenje nije dovoljno dobro zaživio na PS5 Pro. Imao je problema u brojnim naslovima poput SIlent Hilla 2, Alana Wakea 2 i Star Wars Jedi: Survivora, a FSR 4 će negdje iduće godine to podići na novu razinu.
Iz AMD-a poručuju kako surađuju sa Sonyjem i Cernjyem, to ih, kažu, čini boljima. Više detalja očekujte kasnije ove godine, a konkretnu implementaciju negdje u 2026.



