Koliko smo samo zadnjih godinu dana i par mjeseci čuli da je PUBG mrtav, a cijela igra propada? Zapravo, istina je potpuno drugačija. PUBG Corp., developer i izdavač PUBG-a, izbacio je financijsko izvješće za igre koje je s obzirom da je igra “mrtva” prilično impresivno.
Naime, kompanija je u 2018. godini uprihodila čak $920 milijuna. Kad se oduzmu porezi i svi drugi troškovi, kompaniji je ostalo čistih $310 milijuna što je više nego odlično.
PC igrači vole PUBG više od ičega
A veliki, baš veliki dio ukupnog prihoda došao je s PC platforme, a tek manju količinu čine konzole. Čak $790 milijuna dolazi s PC-a, $60 milijuna s konzola, a ostatak je mobilni PUBG koji je doduše u vlasništvu druge kompanije, a PUBG Corp. ima manji dio (vlasnička prava).
Azijsko tržište donosi za PUBG najviše prihoda. Preko 53%, a onda slijedi Sjeverna Amerika i Europa koja više voli Fortnite od PUBG-a.