Zvuk strijela i krv u pijesku.
Dočekali smo novi prikaz dugo iščekivanog nastavka hita Mount and Bladea, a ovaj put nas je tim iz Turske iznenadio prikazom ogromne bitke usred pustinje. Ono što sem oglo primijetiti odmah je da je grafički napredak itekako vidljiv. Od boljih animacija likova pa do predivnog horizonta, sve služi kako bismo dobili što uvjerljivije bojište alternativnog srednjeg vijeka. U dva prikaza koja smo dobili svjedočili smo ulozi narednika konjice koji svojim lukom i strijelom hara bojištem i uništava moral neprijatelja konstantnom prijetnjom, dok u drugome možemo vidjeti sistem bliske borbe.
https://www.youtube.com/watch?v=IUkL42p3Mss
Od prve je sekunde vidljiv grafički skok.
Taj nas drugi prikaz pobliže upoznaje upravo s tom bliskom borbom te s kaosom koji će nam pružati novi nastavak. Dok je u prošlom nastavku bilo jednostavno voditi konjaničku borbu, nije uvijek izgledalo atraktivno zbog restrikcija pokretača. Ovdje u punom sjaju dolaze kolizije te puno jasnije vidimo stanje na samom bojištu čime automatski dobivamo i veću slobodu. No ono najvažnije što smo vidjeli je redizajn menija za naredbe. Vrlo jednostavno i nesmetano na ekranu se pojavljuje meni s raznim taktičkim opcijama kako bismo što bolje kontrolirali situaciju na bojištu.
https://www.youtube.com/watch?v=BMeqj8WG0a8
Mačevanje izgleda puno fluidnije.
Osim grafičkih noviteta, TaleWorlds se potrudio te poradio i na ostalima segmentima igre. Tako ćemo u dvojci imati još više mogućnost istvaranja i razdvajanja formacija koje omogućuje dorađena umjetna inteligencija. Isto tako, po prvi put ćemo vidjeti sistem narednika koje ćemo sami određivati i koji će kontrolirati manje jedinice na bojištu. To će olakšavati upravljanje većim vojskama te nuditi lakšu izvedbu kompleksnih planova zbog kojih smo i zavoljeli ovaj serijal.